Боротьба з шахрайством і крадіжкою бензину
Система обліку розкрадань палива - програмно-апаратний комплекс, призначений для:
- реєстрації витоків палива в процесі заправки на АЗС з точним числовим урахуванням кількості палива, що не доставлено в бак автомобіля
- реєстрації розкрадань палива з баків автомобілів під час руху з точним числовим урахуванням обсягу викраденого палива
- реєстрації розкрадань палива з паливних відсіків бензовоза з точним числовим урахуванням кількості викраденого палива
- віддаленої візуалізації розташування кожного автомобіля
- створення докладних звітів по кожному автомобілю (пробіг, геозони, зупинки та поїздки, звіти про тривоги, мотогодини і ін.)
- консолідації всієї інформації по кожному автомобілю в базі даних центрального сервера з віддаленим переглядом і контролем за допомогою веб-браузера
- інтеграції інформації, отриманої з датчиків автомобіля, з інформацією, отриманою від POS-системи, що заправляє автомобіль, для отримання точних даних про крадіжки палива
- простої установки і обслуговування
- система дозволяє відстежувати за щоденними звітами поточні зміни витрати палива кожного автомобіля, що забезпечує діагностику технічного стану двигуна автомобіля.
Це рішення корисно для компаній з автопарком, зацікавлених в ліквідації розкрадань палива їх водіями.
Це рішення корисно для підприємств, що мають парк автомашин і зацікавлених у виключенні фактів крадіжки бензину водіями.
На АЗС підприємства встановлюється обладнання:
- система управлення АЗС NaftaPOS
- програмне забезпечення GPS-моніторинга
- трекер GPS-моніторинга на автомашину
Система формує звіти, за якими забезпечується виявлення і фіксування фактів крадіжок бензину на підставі індикації автомашин, що потрапляють за фактом перевищення показника номінальної витрати палива в групу ризику. Це ті автомашини, поточну витрату палива яких перевищує допустимий номінальний. Водії, що потрапили в такий звіт, повинні будуть обґрунтувати причину, чому їх витрата перевищує номінально допустимий.
Запропоноване рішення істотно дешевше всіх аналогічних відомих, в ньому немає необхідності використовувати датчик рівня палива в баку автомобіля, за показаннями якого визначають витрата палива. Тобто рішення здешевлюється приблизно на 200 (вартість рівнеміра) + 30 (вартість його монтажу) доларів на кожен автомобіль. При цьому сам процес контролю за поточним витратою палива спрощується і автоматизується. За звітами системи легко контролювати роботу кожного автомашин підприємства.
Додатковий позитивний фактор: система дозволяє за щоденними звітами відстежувати в часі поточні щоденні зміни витрати двигуна кожного автомобіля, сприяючи діагностиці його технічного стану.
Схеми роботи #
У загальному випадку контролер FMS встановлюється всередині транспортного засобу, відстежує датчики транспортного засобу і реєструє будь-які зміни рівня палива в паливному баку транспортного засобу. Зареєстровані дані разом з GPS-розташування автомобіля відправляються на сервер, де і зберігаються. Разом з цим, опціонально POS-система, що видає паливо в бак транспортного засобу, ідентифікує транспортний засіб і зберігає кількість палива, залитого в транспортний засіб, на центральний сервер. Таким чином, центральний сервер має інформацію про зміни рівня палива в баку транспортного засобу, середню витрату палива на кожному з маршрутів транспортного засобу, а також кількості палива, залитому в бак транспортного засобу. На підставі цієї інформації система формує звіти, в яких вказується, коли і в яких місцях на карті сталося несанкціоноване вивантаження палива з бака автомобіля. Крім того, вона вказує маршрути, на яких витрата палива транспортного засобу була набагато більше середньої витрати палива (що, швидше за все, є крадіжкою палива). Також система дозволяє виявляти витоки палива, коли частина відпущеного палива не була доставлена в бак автомобіля під час видачі палива в автомобіль на АЗС на підставі інформації, отриманої від POS-системи, яка обслуговує видачу, а також рівня зміни рівня палива всередині бака транспортного засобу під час видачі.
На додаток до описаного вище, система дозволяє відслідковувати в баках бензовоза будь-які зміни палива всередині них і зберігати всі дані про зміни на центральному сервері. Таким чином, можна формувати звіти і бачити, коли і в яких місцях на карті відбулися зміни рівня палива всередині паливних відсіків (що, швидше за все, є крадіжкою толива).
Особливості #
- карти Google / Openstreet і інші карти за запитом клієнта
- відстеження
- геозони
- більше 20 звітів (пробіг, геозон, зупинки та поїздки, звіти про тривоги, мотогодини і ін.)
- повідомлення по електронній пошті
- звітність по електронній пошті
- історія бази даних за 12 місяців
Продукти, що входять до складу рішення:
Система управління для АЗС NaftaPOS
Система управління для АЗС NaftaPOS є комплексним програмним забезпеченням для АЗС, АГЗС та АГНКС і призначена для: забезпечення управління технологічними процесами і устаткуванням АЗС, АГЗС, АГНКС (ПРК, рівнеміри, цінові табло, автомобільні мийки, ін.) автоматизованого вимірю