Технічна підтримка
Наша команда технічної підтримки складається з висококваліфікованих інженерів, які вже багато років професійно зайняті в галузі автоматизації АЗС та нафтобаз. Ми будемо раді надати Вам технічну консультацію та підтримку та відповісти на існуючі у Вас питання.
Співпрацюючи з нами, Ви можете бути впевнені в тому, що продукти, послуги та рішення, які ви придбали, будуть підтримуватися нашою системою технічної підтримки. Досвід нашої компанії допоможе досягти поставлених цілей щодо ефективності та рентабельності.
Пропонований нами список напрямків з технічної підтримки та консультування включає наступні:
- загальні питання з автоматизації АЗС та нафтобаз: підбір обладнання та програмного забезпечення для потреб замовника (ТРК, рівнеміри, цінові табло, зчитувачі карток, касові апарати та системи управління, системи лояльності та ін.)
- консультування з прокладання силових та інформаційних кабелів на території АЗС та нафтобаз для підключення ТРК, рівнемірів, цінових табло та ін.
- консультування та підтримка у питаннях встановлення, підключення та налаштування палива роздавальних колонок, рівнемірів та систем вимірювання рівня, систем управління (касових апаратів, терміналів самообслуговування, POS-систем), банківських терміналів, сканерів штрих-кодів, принтерів, серверних рішень, інше
- забезпечення нагляду за установками, що виконуються сторонніми організаціями
- виконання пусконалагоджувальних та обслуговуючих робіт на АЗС
- віддалене підключення та усунення знайдених помилок та проблем на АЗС
- допомога розробникам програмного забезпечення щодо впровадження вироблених контролерів у їх продукти
- тренінг та навчання персоналу АЗС
Ми пропонуємо 3 варіанти (плани) забезпечення технічної підтримки та консультування:
Тип технічної підтримки | БЕЗКОШТОВНИЙ | КОРПОРАТИВНИЙ | ІНДИВІДУАЛЬНИЙ |
---|---|---|---|
Документація та посібники для користувачів на продукти | |||
Консультації електронною поштою | |||
Постгарантійне обслуговування та ремонт | |||
Консультації по телефону | |||
Консультації за допомогою месенджерів (Skype, WhatsApp, Viber, інші) | |||
Пріоритетна підтримка | |||
Віддалене підключення та усунення несправностей | |||
Проведення віддалених пусконалагоджувальних та сервісних робіт | |||
Індивідуальне планування часу із замовником | |||
Персональний інженер з технічної підтримки | |||
Вартість | Безкоштовно |
Примітки:
1. Безкоштовний план підтримки покриває відповіді нашою командою технічної підтримки в робочі години з 10.00 до 17.00, час відповіді залежить від завантаженості команди.
2. Для замовників Корпоративного плану підтримки забезпечується пріоритет в обробці запитів, час роботи: у робочі години з 9:00 до 19:00
3. Для замовників Індивідуально плану підтримки час та обсяг робіт узгоджуються індивідуально із замовником, а роботи виконуються з найвищим пріоритетом
4. Оплата за Корпоративний та Індивідуальний план підтримки виконується заздалегідь.
Пам'ятайте, що правильно поставлене питання – головна умова для отримання правильної відповіді!
Тому перед відправкою запиту, будь ласка, вкажіть якнайповнішу інформацію про предмет запиту, наприклад:
- інформація про Вашу компанію
- повноцінний опис питання/проблеми
- опис продуктів, з якими відбувається проблема, наприклад назва брендів, моделей, серійних номерів, версій програмного забезпечення, інше
- послідовність дій, що призвела до проблеми
- опис кроків щодо відтворення проблеми
- вжиті кроки щодо усунення проблеми
- скріншоти, графічні пояснення та файли логів можуть спростити пошук рішення!
- наявність діагностичної інформації, такої як файли системного журналу, трасування та дампи даних, дуже допоможуть нашим інженерам служби підтримки точно визначити причину помилки
- будь-яку додаткову інформацію, яка допоможе краще та швидше зрозуміти предмет
Після отримання від Вас запиту на нашому сервері буде автоматично створено окремий тикет і один з наших спеціалістів буде виділено Вам. Лист з описом процесу взаємодії та можливістю відстежити стан вирішення питання/проблеми буде автоматично надіслано на вказану Вами адресу електронної пошти. Введена Вами адреса електронної пошти буде Вашим ідентифікатором, тому прохання уважно її перевіряти ще раз для прискорення процесу вирішення питання.